In 2015 2016 elämä epäillys odottamatonta omakuva onnellisuus täyttä totta uusi alku

► my past is not today

Joulu tuli ja meni. Nyt viimeisiän hetkiä viedään, eli vaihtuu vanha vuosi 2015 uuteen vuoteen 2016. Mitäköhän sekin tuo tullessaan?

Pitäisi miettiä uudenvuodenlupauksia. Mitäs tällä kertaa?

  • Aion kuntoilla. Suurin syy on huono omatunto ja oman kehonkuvani näkeminen todellisesti. Olen aina vihannut tätä kehoa, jota joudun näkemään ja kestämään, en ole siis millään tyytyväinen siihen, mitä olen saanut vanhemmiltani. Vihaan tätä kehoa niin paljon, että haluaisin vain olla edes vähänkin onnellinen siitä.
  • Saada edes yksi tarina tai kokoelma julkaistavaksi kaikelle maailmalle. Tämä on ollut suurin haaveeni niin kauan, että haluan sitä niin paljon. Haluan näyttää mistä minut on tehty.
  • Löytää elämäni sielunkumppanin. Minua kyllästyttää tämä yksinelo, haluan löytää jonkun jota voisi rakastaa ja helliä mielinkielin. Netflix and chill ♥
Vähän vain epäilen mitä noistakin oikein tulee. Epäilen kovasti kahta viimeistä, en usko niiden koskaan tulevan tapahtumaan minun tapauksessani.

--------

Mutta siitä huolimatta, kiitoksia kauheasti niille jotka ovat edes vilkaisseet blogiani hetkellisesti, se merkitsee minulle todella paljon ♥ Kiitos tästä vuodesta ja aloitetaan uusi vuosi 2016 hyvillä mielin!





Related Articles

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

surkuhupainen elämäni © gaosaman. Sisällön tarjoaa Blogger.